5.5 C
Chișinău
vineri, 19 aprilie 2024

Omul de afaceri Jean Valvis a vândut 20% din Aqua Carpatica către gigantul PepsiCo, care va distribui apa românească în România și Polonia, cu planuri de extindere în SUA

Must read

Omul de afaceri Jean Valvis, care a creat branduri precum Aqua Carpatica, LaDorna sau Dorna, cedează către gigantulul american PepsiCo un pachet de 20% din acțiunile îmbuteliatorului Aqua Carpatica, cu planuri de comercializare a apei pe piața din SUA. Valoarea tranzacției nu a fost anunțată public.

Astfel, PepsiCo va deține 20% din acțiuni la compania românească AQUA Carpatica și drepturile de distribuție în România, Polonia și alte țări internaționale, cu perspectiva altor piețe, inclusiv Statele Unite ale Americii.

Jean Valvis va păstra controlul companiei precum şi funcţiile executive pe care le deţine.

„Este o premieră națională faptul că un produs premium 100% românesc devine parte din portofoliul internațional al unei corporații multinaționale, eveniment ce are efecte benefice la toate nivelele, pentru economia țării, capitalul de imagine național, dezvoltarea locală, dar și pentru valorificarea resurselor naturale și umane implicate”, a transmis compania românească într-un comunicat de presă.
„Cu un gust excelent și o poziționare premium, AQUA Carpatica completează perfect portofoliul de produse premium PepsiCo” declară Silviu Popovici, CEO PepsiCo Europa. „Avem încredere deplină că AQUA Carpatica, prin capitalul puternic de brand, va rezona în totalitate cu așteptările consumatorilor noștri atât pe plan local, cât și internațional”.

Omul de afaceri Jean Valvis a vândut 20% din Aqua Carpatica către gigantul PepsiCo, care va distribui apa românească în România și Polonia, cu planuri de extindere în SUA

- Advertisement -spot_img

More articles

Lasă un răspuns

- Advertisement -spot_img

Latest article

Descoperă mai multe la Financiarul Moldova ⓜ mapamond media

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura