În ultimele 18 luni, JP Morgan Chase, cea mai mare bancă din SUA, a făcut investițiile necesare pentru a lansa o afacere de turism cu servicii complete, unde clienții pot planifica și rezerva călătorii, de la un simplu zbor intern la un safari extravagant, transmite Wall Street Journal.
Banca a cumpărat un sistem de rezervări, o companie de evaluare a restaurantelor și o agenție de turism de lux. Își construiește propriile saloane de aeroport și o forță de mii de agenți de turism. Un nou site va fi lansat în următoarele luni.
Călătoriile au devenit una dintre cele mai importante categorii de cheltuieli pentru bănci și emitenții de carduri de credit, iar JPMorgan vrea o parte mai mare din ele. Banca speră să transforme acești clienți care călătoresc în fani pe viață, atrăgând mai multe cheltuieli și alte servicii financiare.
Cu noile oferte, directorii JPMorgan cred că banca ar putea obține 15 miliarde de dolari în rezervări în 2025, de cinci ori mai mult decât a gestionat înainte de recenta creștere.